Oma Energia -palvelu

Tervetuloa Oma Energia –palvelun käyttäjäksi!

Oma Energia -palvelussa voit seurata sähkönkulutustasi, selata sähkölaskuja, tarkistaa oman sähkösopimuksen hinnat, päivittää yhteystietosi tai jättää meille viestin. 

Ensimmäisellä kerralla palveluun rekisteröidytään pankkitunnuksilla, jolloin palvelun käyttö on turvallista ja tiedot ovat vain sinun käytössäsi.


Kun käytät Oma Energia –palvelua ensimmäistä kertaa, rekisteröidy

  • Klikkaa ”Kirjaudu sisään” nettisivun oikeasta yläreunasta tai tämän tekstin alla olevasta painikkeesta
  • Luo itsellesi uusi käyttäjätunnus valitsemalla ”Rekisteröidy yksityisasiakkaaksi”. Uuteen palveluun rekisteröidytään pankkitunnuksilla, jolloin palvelun käyttö on turvallista ja tiedot ovat vain sinun käytössäsi. 

  • Jos rekisteröityminen päättyy virheilmoitukseen, voit jatkaa tämän lomakkeen avulla.  
     

Kirjautuminen jatkossa

  • Kun olet luonut tunnukset edellä mainitulla tavalla, voit jatkossa kirjautua palveluun antamalla sähköpostiosoitteesi (=käyttäjätunnus) ja antamallasi salasanalla.
  • Jos unohdat salasanasi, klikkaa vaihda salasana
  • Jos unohdat käyttäjätunnuksesi (rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite ja/tai), klikkaa tunnus unohtui. Pankkitunnusten avulla näet antamasi käyttäjätunnuksen ja voit uusia siihen liitetyn salasanan
  • Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit soittaa numeroon 0800 9 2990 arkisin kello 8-20 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (a) kajave.fi
     

Tieto sähkönjakelun keskeytyksestä tekstiviestinä tai sähköpostiin

Kajaven verkkoalueen asiakkaat voivat halutessaan saada tiedon mahdollisesta sähkönjakelun keskeytyksestä myös sähköpostitse tai tekstiviestinä.

Jos haluat maksuttoman palvelumme käyttöön, kirjaudu Oma Energia –palveluun ja valitse Siirtosopimus > Yhteystiedot > Keskeytystiedotteet.

 

Siirry Oma Energia -palveluun