Muutoksia siirtolaskuun: uusi tilinumero ja uusi laskutuksen puhelinnumero

Kajaven siirtolaskuille tulee muutos, kun yhteistyökumppanimme Ropo Capital Oy hoitaa jatkossa kaiken laskujen maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun. Samalla tilinumero vaihtuu.

Muutosvaiheessa palvelemme laskuihin liittyvissä asioissa seuraavasti:

 

Laskun päiväys ennen 14.3.

 

Laskun päiväys 15.3. tai sen jälkeen

 

Kajaven siirtomaksuja koskeva lasku

0800 9 2990 ja chat   09 4246 1357 ja ropo-online.fi  

Jos haluat kysyä laskusta, siirtää sen eräpäivää tai selvittää laskutilannettasi, otathan muutoksen huomioon. Katso aina sen laskun tietoja, josta haluat kysyä tai jonka haluat maksaa.

Toinen muutos koskee siirtolaskun tilinumeroa: laskun lähettäjä on edelleen Kajave Oy, mutta pankkitilinumero vaihtuu 15.3. jälkeen päivätyillä laskuilla.

Ole erityisen tarkkana silloin, kun sinulle tulee paperi- tai sähköpostilasku. Kun maksat laskua, käytä aina kyseisen laskun tilinumeroa ja viitenumeroa. Vain siten varmistat, että maksu tulee perille. Helpoiten se onnistuu, kun käytät laskun viivakoodia

Suosittelemme, että valitset samalla vaivattoman e-laskun verkkopankissasi. Helposti saat e-laskun käyttöösi myös chat-asiakaspalvelumme kautta. E-lasku tulee suoraan omaan verkkopankkiisi eikä sinun tarvitse itse näppäillä laskun tietoja.

Jos sinulle tulee e-lasku tai maksat laskun suoramaksuna, sinun ei tarvitse huolehtia tilinumeromuutoksesta, vaan maksu ohjautuu oikein automaattisesti muutoksen jälkeenkin.    

Muissa asioissa kuten sähköliittymiin ja siirtosopimuksiin liittyvissä asioissa Kajave palvelee kuten ennenkin. 

Uudistetusta Oma Energia -palvelusta löydät omat laskusi aikajärjestyksessä, siirtosopimustesi ja sähkönkulutuksesi tiedot eri ajankohtina. Tarkista samalla omien yhteystietojesi ajantasaisuus, tilaa sähkökatkoista kertovat viestit matkapuhelimeesi ja osallistu palautekyselyyn.